Ο λόγος είναι ότι οι εργαζόμενοι – πωλητές διαθέτουν εταιρικά αυτοκίνητα συνήθως μεγάλου κυβισμού. Το ίδιο συμβαίνει και με τη χαμηλότερη φορολόγηση των παλαιότερων αυτοκινήτων, αφού σχεδόν όλα τα εταιρικά αυτοκίνητα με μακροχρόνια μίσθωση δεν μισθώνονται για πάνω από 3-5 χρόνια, οπότε οι μειώσεις λόγω παλαιότητας στην πράξη δεν πρόκειται να εφαρμοστούν.
Η Ομοσπονδία επισημαίνει ότι η κυβέρνηση, προσπαθώντας να μαζέψει ολοένα και περισσότερα έσοδα από τη φορολογία, προκειμένου να πιάσει τους «παράλογους στόχους που θέτουν οι δανειστές για τα πρωτογενή πλεονάσματα, δεν διστάζει να επιβάλει και η ίδια παράλογες φορολογικές επιβαρύνσεις και μάλιστα σε μια σημαντική κατηγορία εργαζομένων, όπως είναι οι εργαζόμενοι εξωτερικοί και περιοδεύοντες πωλητές».
Η ΟΙΥΕ τονίζει με νόημα ότι «οι εργαζόμενοι εξωτερικοί και περιοδεύοντες πωλητές ΔΕΝ είναι ούτε διευθυντικά στελέχη, ούτε μεγαλοστελέχη. Είναι εξαρτημένοι εργαζόμενοι με τον χαμηλότατο βασικό μισθό των 586 Ευρώ, χωρίς ωράριο εργασίας και οι οποίοι συμπληρώνουν την αμοιβή τους ανάλογα με το ύψος των πωλήσεων που κάνουν για τις εταιρείες και συχνά με άπιαστους στόχους. Το δε εταιρικό αυτοκίνητο είναι εργαλείο δουλειάς και όχι προσωπικής χρήσης». Για το λόγο αυτό καλεί την κυβέρνηση και το Υπουργείο Οικονομίας να καταργήσει άμεσα την άδικη και παράλογη αυτή επιβάρυνση, εξαιρώντας τους μισθωτούς εργαζόμενους πωλητές.