Η αύξηση του δείκτη στην Ελλάδα προέκυψε από την αύξηση στους τομείς των υπηρεσιών (6,6 μονάδες από 1,9 μονάδες τον Φεβρουάριο), του λιανικού εμπορίου (2,7 από 1,9) και των κατασκευών (-49,8 από -59,7). Αντίθετα, υποχώρησε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης (-74,4 από -73,3) και ο δείκτης εμπιστοσύνης στον τομέα της βιομηχανίας (-6,7 από -5,1).
Η οριακή υποχώρηση του ESI στην Ευρωζώνη προέκυψε από τα ουσιαστικά αμετάβλητα επίπεδα εμπιστοσύνης στη βιομηχανία, το λιανικό εμπόριο και τις κατασκευές, ενώ η αυξημένη καταναλωτική εμπιστοσύνη αντισταθμίστηκε από αντίστοιχη επιδείνωση της εμπιστοσύνης στον τομέα των υπηρεσιών. Μεταξύ των μεγαλύτερων οικονομιών της Ευρωζώνης, ο ESI αυξήθηκε μόνο στη Γερμανία (0,9), σημείωσε μικρή μείωση στην Ιταλία (-0,1) και την Ολλανδία (-0,3), ενώ εξασθένησε στη Γαλλία (-1,0) και την Ισπανία (-1,8).
πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ