«Δεν ήταν εύκολες οι διαπραγματεύσεις», είπε ο πρωθυπουργός αναφερόμενος σε όσα η κυβέρνηση ήθελε να διασφαλίσει από τη συγκεκριμένη επένδυση.
«Θέλαμε να βελτιωθεί η εικόνα των αεροδρομίων εν όψει της τουριστικής περιόδου» επεσήμανε ο πρωθυπουργός.
«Τώρα είμαστε σίγουροι ότι θα βελτιωθεί», πρόσθεσε.
Από την πλευρά του ο εκπρόσωπος της Fraport, εξέφρασε τη προσήλωση της κοινοπραξίας να επενδύσει σημειώνοντας «είμαστε χαρούμενοι και προσηλωμένοι στην επένδυση. Η Ελλάδα είναι μια υπέροχη χώρα, ένας υπέροχος προορισμός. Είμαστε προσεκτικοί και αποφασισμένοι για αυτή την επένδυση των 40 ετών».
Να υπενθυμίσουμε πως ο Αλέξης Τσίπρας πριν αναλάβει την εξουσία, χαρακτήριζε ως ξεπούλημα και εθνικό έγκλημα την παραχώρηση των αεροδρομίων, όμως πλέον μετά την «μνημονιακή στροφή» πιστεύει πως η παραχώρηση θα βελτιώσει την εικόνα των αεροδρομίων.
Επίσης να θυμίσουμε πως η Fraport πήρε δάνειο από ελληνικές τράπεζες, ώστε να πληρώσει το κόστος της παραχώρησης!
Ολοκληρώθηκε η συνάντηση
Ολοκληρώθηκε λίγο μετά τις 12.00 το μεσημέρι η συνάντηση του πρωθυπουργού με τη διοίκηση της Fraport, στο Μέγαρο Μαξίμου. Η συνάντηση ξεκίνησε στις 11.00 το πρωί και αφορούσε την παραχώρηση για 40 έτη των 14 περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας.
Υπενθυμίζεται πως από χθες και τυπικά οι αερολιμένες πέρασαν στα χέρια της κοινοπραξίας μετά την εφάπαξ καταβολή του τιμήματος 1,23 δισ. ευρώ στο ΤΑΙΠΕΔ.
Τα 14 αεροδρόμια που παραχωρούνται βρίσκονται στις εξής πόλεις-περιοχές: Άκτιο, Χανιά, Καβάλα, Κεφαλονιά Κέρκυρα, Κω, Μυτιλήνη, Μύκονο, Ρόδο, Σάμο, Σαντορίνη, Σκιάθο, Θεσσαλονίκη και Ζάκυνθο. Εξ αυτών τα τρία αεροδρόμια (Θεσσαλονίκη, Άκτιο, Καβάλα) αποτελούν πύλες στην ηπειρωτική χώρα, ενώ τα υπόλοιπα 11 βρίσκονται στα νησιά.