Σύμφωνα με πληροφορίες, στο υπουργείο Οικονομικών μελετούν τη δημιουργία ενός ειδικού τηλεφωνικού κέντρου, μέσω του οποίου θα ειδοποιούνται οι φορολογούμενοι για τις επικείμενες υποχρεώσεις και τις εκκρεμότητές τους (πχ μη υποβολή εγκαίρως της φορολογικής δήλωσης ή της περιοδικής δήλωσης απόδοσης ΦΠΑ, μη καταβολή του φόρου εισοδήματος και ακινήτων ή των δόσεων των ρυθμισμένων οφειλών).
Σήμερα, το τηλεφωνικό κέντρο που λειτουργεί, περιορίζεται στην υποδοχή κάθε είδους μηνυμάτων των φορολογούμενων (τηλεφωνικές κλήσεις, επιστολές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, κλπ) και, μέσω αυτού, επιχειρείται ουσιαστικά η επίλυση προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι φορολογούμενοι, όπως για παράδειγμα η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες. Εάν προχωρήσει η ιδέα για ένα ειδικό τηλεφωνικό κέντρο, τότε το υπάρχον αναμένεται να στελεχωθεί με ειδικευμένους εφοριακούς υπαλλήλους, οι οποίοι θα λύνουν κάθε απορία των φορολογούμενων και όχι μόνο τεχνικής φύσεως ζητήματα, ενώ θα ειδοποιεί τους φορολογούμενους για τις επικείμενες υποχρεώσεις και τις εκκρεμότητές τους.