Αναλυτικά, το Κέντρο δέχτηκε το 2018 συνολικά 690 καταγγελίες, 1.535 παράπονα και 391 ερωτήματα, ενώ με τη μεσολάβηση του κέντρου, ωφελήθηκαν οι καταναλωτές με το ποσό των 237.798,96 ευρώ.
Συγκεκριμένα, το 93,95% των καταγγελιών που έγιναν συνολικά το 2018, επιλύθηκαν, υπέρ των καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ., στους προμηθευτές και 34 καταγγελίες δεν επιλύθηκαν, λόγω ελλιπών, ή ψευδών στοιχείων, που προσκόμισαν οι καταναλωτές, ή λόγω αδράνειας των μηχανισμών ελέγχου της ολιτείας, ή λόγω υπερβολικών απαιτήσεων των καταναλωτών. Για 78 καταγγελίες δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της επίλυσης, η οποία συνεχίζεται και στο 2019.
Οι καταναλωτές ωφελήθηκαν από:
- Ακυρώσεις συμβολαίων ινστιτούτων αδυνατίσματος και γυμναστηρίων: 78.964,81 ευρώ
- Χρέη που διαγράφηκαν, σε υπερχρεωμένα νοικοκυριά, με βάση αποφάσεις Ειρηνοδικείου:64.143,69 ευρώ
- Επιστροφές χρεώσεων και ακυρώσεις συμβολαίων παρόχων τηλεπικοινωνιών: 26.254,13ευρώ
- Αποζημιώσεις, από δημόσιες υπηρεσίες - ΟΤΑ: 27.553,78 ευρώ
- Αποζημίωση για ελαττωματικά προϊόντα:17.481,21 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από τουριστικές υπηρεσίες: 7.620,00 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από λοιπές χρηματοοικονομικές υπηρεσίες: 5.451,69 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από ελεύθερους επαγγελματίες: 3.156,00 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από ασφαλιστικές υπηρεσίες: 2.925,03 ευρώ
- Ακυρώσεις συμβάσεων πωλήσεων, από απόσταση: 1.989,07 ευρώ
- Επιστροφές προκαταβολών: 900,00 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από παρόχους φυσικού αερίου: 738,00 ευρώ
- Αποζημιώσεις, από παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας: 621,55 ευρώ
Τέλος, στα χρηματικά ποσά που κέρδισαν τα μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ., ως αποζημιώσεις, με τη μεσολάβηση του κέντρου, δεν συμπεριλαμβάνονται τα ετήσια 3 εκατ. ευρώ που αφορούν το λεγόμενο "χαράτσι", για 55.000 οικογένειες, κατόχους β’ κατοικίας, στο Νομό Χαλκιδικής, το οποίο καταργήθηκε, από 1/1/2008, έπειτα από αγώνες χρόνων του ΚΕ.Π.ΚΑ.