«Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα αποδεικνύουν, ότι δυστυχώς οι εκπτώσεις δεν βοήθησαν τις μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις και η γενικότερη εικόνα που προκύπτει είναι η αδύναμη κατανάλωση και το ότι η αγορά δεν ανακάμπτει, απεναντίας τα καταστήματα στη μεγάλη πλειονότητά τους βλέπουν το τζίρο τους να μειώνεται σημαντικά», αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Εμπορικού Συλλόγου Πειραιά.
Στην ανακοίνωσή του μάλιστα ο Σύλλογος αναφέρει τους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτές τις «δυσμενείς» συνθήκες την αγορά, όπως τα παρατεταμένα έργα του τραμ και του μετρό, που επιβαρύνουν το κυκλοφοριακό. Επίσης, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά αναφέρεται και στους «πολύ υψηλούς φόρους, που έχουν επηρεάσει αρνητικά τόσο τις επιχειρήσεις όσο και τους καταναλωτές». Σημείωνεται ότι γίνεται και λόγος για «αρνητικό αντίκτυπο» των ενδιάμεσων εκπτώσεων, στις τακτικές εκπτώσεις, κάτι που «συχνά δημιουργεί σύγχυση και αποπροσανατολίζει τους καταναλωτές και για το λόγο αυτό εκτιμούμε ότι πρέπει να καταργηθεί».