Από την ίδια έρευνα προκύπτει επίσης, ότι η συνολική δημόσια χρηματοδότηση για δαπάνες υγείας παρουσίασε μείωση κατά 3,5% το 2018 σε σχέση με τις δαπάνες του 2017. Ενώ, η συνολική ιδιωτική χρηματοδότηση για δαπάνες υγείας παρουσίασε αύξηση κατά 3,7% το 2018 ως προς το 2017.
Παράλληλα, η συμβολή του δημόσιου τομέα στη συνολική χρηματοδότηση για δαπάνες υγείας μειώθηκε από 60,5% το 2017 σε 58,7% το 2018. Αντίστοιχα, η συμβολή του ιδιωτικού τομέα στη συνολική χρηματοδότηση για δαπάνες υγείας αυξήθηκε από 39,1% το 2017 σε 40,9% το 2018.
'Ερευνα για τα ναυτικά ατυχήματα
Σε 18 ανήλθαν τα ναυτικά ατυχήματα που καταγράφηκαν σε ελληνικά εμπορικά πλοία 100 κόρων και άνω, συνολικής χωρητικότητας 156.946 κόρων, σε θαλάσσιες περιοχές ευθύνης των λιμενικών αρχών της χώρας.
Από τη σχετική έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, προκύπτουν, μεταξύ άλλων, και τα εξής:
*Τα πλοία στα οποία συνέβη ατύχημα αναλογούν στο 0,96% του συνόλου της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου και στο 0,37% της ολικής χωρητικότητάς του.
*Από τα 18 πλοία, τα περισσότερα ήταν επιβατηγά (66,7%) και φορτηγά (16,7%).
*Σε 9 πλοία προκλήθηκαν ναυτικά ατυχήματα λόγω βλάβης μηχανής, σε 4 λόγω προσάραξης, σε ένα λόγω πρόσκρουσης και σε 4 λόγω άλλων γεγονότων.
*Ο αριθμός των ατόμων που έπαθαν ατύχημα σε πλοία ή θαλάσσιες περιοχές ευθύνης λιμενικών αρχών ανήλθε σε 268 και αυξήθηκε 5,5% το 2019 σε σχέση με το 2018. Αύξηση 3,3% είχε παρατηρηθεί και το 2018 σε σχέση με το 2017. Από τα 268 άτομα που έπαθαν ατύχημα, τα 167 (62,3%) ενεπλάκησαν σε θανατηφόρο ατύχημα και κατέληξαν.