Τα δικαιώματα που έχει ο καταναλωτής σε περίπτωση που το προϊόν που αγόρασε με την μέθοδο click away και με παράδοση εκτός καταστήματος, δεν του ταιριάζει και θέλει να το επιστρέψει κοινοπιεί με ενημερωτικό του σημείωμα το υπουργείο Ανάπτυξης
Ενημερωτικό σημείωμα εξέδωσε το υπουργείο Ανάπτυξης σχετικά με τα καταναλωτικά Δικαιώματα με τη μέθοδο παράδοσης εκτός καταστήματος «click away»
Σύμφωνα με το υπουργείο Ανάπτυξης και το ενημερωτικό σημείωμα που εξέδωσε ο καταναλωτής εφόσον έκανε αγορά μέσω οργανωμένου ηλεκτρονικού καταστήματος (eshop) και η σύμβαση συνήφθη από απόσταση με αποκλειστική χρήση ενός ή περισσότερων μέσων επικοινωνίας από απόσταση, όπως το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, το τηλέφωνο, η τηλεομοιοτυπία ή το διαδίκτυο, μέχρι και τη στιγμή σύναψης της σύμβασης, τότε έχει το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών από την παραλαβή του προϊόντος, ανεξαρτήτως του τρόπου παραλαβής του (με courier ή αυτοπροσώπως) και χωρίς άλλη επιβάρυνση, εκτός από το άμεσο κόστος επιστροφής των αγαθών, εκτός εάν ο προμηθευτής έχει συμφωνήσει να επιβαρυνθεί ο ίδιος με το εν λόγω κόστος ή εάν ο προμηθευτής έχει παραλείψει να ενημερώσει τον καταναλωτή ότι ο καταναλωτής οφείλει να επιβαρυνθεί με αυτό.