Αντίστοιχα, για το έτος 2020, υποβλήθηκαν 274 καταγγελίες και επιβλήθηκαν 19 διοικητικές κυρώσεις συνολικού ύψους 231.000 ευρώ.
Συγκεκριμένα, τα πρόστιμα στις εν λόγω εταιρείες αφορούσαν κυρίως σε:
• όχληση οφειλετών πριν την πάροδο των δέκα ημερών από την ημέρα που κατέστη ληξιπρόθεσμη η οφειλή τους,
• όχληση οφειλετών με κλήσεις σε τηλέφωνο εργασίας,
• όχληση οφειλετών παρά την ύπαρξη ρύθμισης των οφειλών η οποία τηρείται,
• παρέκκλιση από τις εντολές του δανειστή,
• παραπλανητική πληροφόρηση,
• επίδειξη προσβλητικής συμπεριφοράς κατά την τηλεφωνική επικοινωνία.