Όμως με την έκδοση του τιμολογίου.... αποκαλύφθηκε ότι το εστιατόριο είχε οφειλές 50.000 ευρώ. Μάλιστα η ΑΑΔΕ τον ενημέρωσε ότι αν έχει και άλλες συναλλαγές με το εστιατόριο, θα πρέπει να καταβάλει τα χρήματα στην Εφορία και όχι στο κατάστημα.
Και αυτό γιατί ο ιδιοκτήτης χρωστάει 50.000 ευρώ σε ΦΠΑ και έχει ενεργοποιηθεί το μέτρο της κατάσχεσης εις χείρας τρίτων. Ιστορία φορολογικής τρέλας ή μήπως κάτι άλλο συμβαίνει; Στη συγκεκριμένη περίπτωση η πραγματικότητα είναι κάτι άλλο συμβαίνει; Στη συγκεκριμένη περίπτωση η πραγματικότητα είναι διαφορετική καθώς τα λαγωνικά της ΑΑΔΕ διαπίστωσαν ότι το εστιατόριο και η εταιρεία στην οποία κόπηκε το τιμολόγιο είχαν... τον ίδιο ιδιοκτήτη.
Δηλαδή από τη μία το εστιατόριο είχε φεσώσει το Δημόσιο και την ίδια στιγμή ο πελάτης έκοβε τιμολόγια στο όνομα της ίδιας εταιρείας για να εμφανίσει δαπάνες. Μάλιστα ο ίδιος πελάτης μόνο τον μήνα Απρίλιο είχε φάει... 9 φορές στο συγκεκριμένο εστιατόριο και έκανε τζίρο 6.000 ευρώ ζητώντας τιμολόγια.
Η υπόθεση αποκαλύφθηκε από το τιμολόγιο το οποίο εκδόθηκε ηλεκτρονικά και εμφανίστηκε στην πλατφόρμα myData μέσω της οποία έγινε η διασταύρωση. Τα myDATA επιστρατεύονται στη μάχη κατά της φοροδιαφυγής και όπως μαθαίνουμε η ΑΑΔΕ σχεδιάζει μπαράζ διασταυρώσεων.