Ο ίδιος επισήμανε ότι αυτή την περίοδο η ΔΕΠΑ επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της και το επιχειρησιακό της πλάνο και στα επόμενα χρόνια θα αρχίσουν να γίνονται πράξη οι λύσεις που επεξεργάζεται σήμερα, σε σχέση με την τροφοδοσία της ανατολικής Ελλάδας και των νησιών με συμπιεσμένο και υγροποιημένο φυσικό αέριο (CNG και LNG).
O κ.Παλαιογιάννης υπενθύμισε ακόμη ότι η ΔΕΠΑ έχει σε πλήρη εξέλιξη το πιλοτικό της πρόγραμμα για τη δημιουργία περίπου 15 πρατηρίων φυσικού αερίου σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας, προκειμένου να δημιουργηθεί η πρώτη κρίσιμη μάζα οχημάτων που χρησιμοποιούν το συγκεκριμένο καύσιμο.
"Ήδη από το 2002 τροφοδοτούμε με αέριο 600 λεωφορεία και 150 απορριμματοφόρα στην Αττική αλλά τώρα μπαίνουμε στους στόλους των ΙΧ και αρχής γενομένης από το 2015 σκεφτόμαστε τη χρηματοδότηση μικρών επαγγελματικών στόλων για αγορά και κυρίως μετατροπή των κινητήρων τους" κατέληξε.