Τις εκτιμήσεις αυτές διατύπωσε σήμερα, στη Θεσσαλονίκη, στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου, ο πρόεδρος της "ΙΝΤΕRLIFE Ασφαλιστικής", Ιωάννης Βοτσαρίδης, σύμφωνα με τον οποίο η εταιρεία εκτιμάται ότι έκλεισε τη χρήση 2014 με κέρδη ύψους 8 εκατ. ευρώ, παρά τις έντονες πιέσεις του τελευταίου τριμήνου στα επενδυτικά χαρτοφυλάκιά της .
Ο ίδιος εξέφρασε την πεποίθηση ότι δεν υπάρχουν περιθώρια για περαιτέρω μειώσεις των ασφαλίστρων, καθώς - όπως υπογράμμισε - έχουν μειωθεί τόσο πολύ, που δεν μπορούν να "πέσουν" άλλο, χωρίς οι εταιρείες να γυρίσουν σε ζημίες.
Ενδεικτικό του πόσο έχει επηρεάσει η κρίση την αγορά είναι και το γεγονός ότι η "Interlife" επέλεξε να εισάγει, το 2014, ασφάλιστρα της τάξης των 20 ευρώ, για οδηγούς που παίρνουν πίσω τις πινακίδες των οχημάτων που έχουν παραδώσει, ώστε να τα χρησιμοποιήσουν για ένα τριήμερο! Μάλιστα, τα συγκεκριμένα συμβόλαια αποτελούν πλέον το 10% των ασφαλιστικών συμβολαίων τής "Interlife", που εκδίδονται από ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές!
Κατά το 2014 ο κλάδος των ασφαλειών αυτοκινήτου δέχτηκε πιέσεις, με αποτέλεσμα η παραγωγή ασφαλίστρων σε αυτόν να υποχωρήσει κατά 14,1%. Παρόλα αυτά, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τον αριθμό των ασφαλισμένων οχημάτων, από 185.000 σε 210.000, περιορίζοντας την απώλεια εσόδων στο 8,83%, λόγω της προσαρμογής των τιμολογίων της. Έτσι, τα δεδουλευμένα ασφάλιστρα κυμάνθηκαν στα 44,9 εκατ. ευρώ πέρυσι, έναντι 49,36 εκατ. το 2013. Η εταιρεία αύξησε ακόμη τις επενδύσεις της κατά 10%, σε σχέση με το 2013 -στα 109 εκατ. ευρώ- ενώ ο δείκτης φερεγγυότητάς της ανήλθε τον Δεκέμβριο του 2014 στο 5,02, έναντι 4,37 τον αντίστοιχο μήνα του 2013. Σύμφωνα με τον κ.Βοτσαρίδη, παρά την κρίση και την ανεργία, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει και το προσωπικό της, κατά 6,2%.