Σύμφωνα με τον κ. Καραγεωργίου, «σε μια εποχή όπου στην οικονομία και στην κατανάλωση το ψηφιακό περιβάλλον κερδίζει σταθερά έδαφος, το e-branding γίνεται σοβαρός συντελεστής δημιουργίας αξιών. Υπό αυτή την έννοια, η ελληνική οικονομία δεν έχει μόνο να αντιμετωπίσει τη σημερινή οξύτατη κρίση χρέους που όλοι βιώνουμε, αλλά πρέπει να απαντήσει και στην πρόκληση προσαρμογής σε μια νέα εποχή. Ζωτικός, στο πλαίσιο αυτό, προβάλλει ο ρόλος του ΕΣΒΕΠ που τα τελευταία χρόνια αποτελεί τον μοναδικό στην Ελλάδα φορέα στήριξης και προαγωγής της επώνυμης ζήτησης εντός και εκτός της χώρας».
Όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση, στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης, ο Αλέξανδρος Φλώρος από την εταιρεία Nielsen αναφέρθηκε στις εξελίξεις που οριοθέτησαν την πορεία του λιανεμπορίου το 2014 και υπογράμμισε ιδιαίτερα ότι από τα διαθέσιμα στοιχεία γίνεται εμφανής η είσοδος της ελληνικής οικονομίας σε φάση αποπληθωρισμού, γεγονός εξαιρετικά επικίνδυνο. Και τούτο διότι είναι γνωστό ότι σε περιόδους αποπληθωρισμού αυξάνεται η ανεργία ακριβώς επειδή δεν γίνονται επενδύσεις. Στο επίπεδο αυτό ο ομιλητής έδωσε στοιχεία για πτώση των τιμών σε πολλούς τομείς και κυρίως στα ταχυκίνητα καταναλωτικά προϊόντα και υπογράμμισε ότι η εξέλιξη αυτή διακυβεύει πολύ σοβαρά τις προοπτικές ανόδου του ΑΕΠ για το 2015.
Όλοι οι ομιλητές αναφέρθηκαν επίσης στο κλίμα αβεβαιότητας που επικρατεί και το οποίο όσο συνεχίζεται θα επιδρά αρνητικά στην απασχόληση και στο επενδυτικό κλίμα.
Σημειώνεται ότι μέλη του ΕΣΒΕΠ είναι 36 από τις μεγαλύτερες εταιρείες που παράγουν επώνυμα καταναλωτικά προϊόντα στη χώρα μας.