Τα παραπάνω επισημάνθηκαν στη διάρκεια σημερινής συνέντευξης Τύπου της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης (ΕΞΘ) για την παρουσίαση έρευνας ικανοποίησης πελατών.
"Πρέπει να κάνουμε συγκεκριμένα πράγματα και με ομόνοια. Ακόμη και με τον βούρδουλα πια, πρέπει να τα βρούμε, δεν πάει άλλο", είπε χαρακτηριστικά η κα Πατουλίδου και πρόσθεσε ότι «ο Οργανισμός θα πρέπει να πάψει να είναι ένα κλειστό μαγαζί για πέντε άτομα αλλά αντίθετα να διευρυνθεί και να δεχτεί ακόμη και έκτακτα μέλη για ορισμένα χρονικά διαστήματα».
Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της ΕΞΘ, Αριστοτέλης Θωμόπουλος, επισήμανε από την πλευρά του να πάρει ξανά "μπροστά" ο οργανισμός και πρόσθεσε ότι χρειάζεται κοινή προσπάθεια από όλους, στη βάση επαγγελματικών κριτηρίων. Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης, Κωνσταντίνος Τορνιβούκας, σημείωσε ότι η Θεσσαλονίκη παραμένει άγνωστη σε τουριστικές αγορές που έχουν άμεση σύνδεση με το αεροδρόμιό της και αυτό συνιστά πρόβλημα που πρέπει να επιλυθεί στη βάση κοινής συνεργασίας και προσπάθειας.
Στη σημασία της συνεργασίας αναφέρθηκε τέλος και ο γενικός γραμματέας της ΕΞΘ, Ανδρέας Μανδρίνος, σημειώνοντας ότι «αν όλοι οι συμμετέχοντες στον οργανισμό αφήσουν κατά μέρος το ‘εγώ’ τους και συνεργαστούν, η πόλη θα βρει τον δρόμο της με πιο επαγγελματική προβολή».