Στον αντίποδα, ο όγκος των πωλήσεων μειώθηκε σε τρόφιµα- ποτά- καπνό (6,1%), πολυκαταστήµατα (4,4%), καύσιµα και λιπαντικά αυτοκινήτων (2,2%) και μεγάλα καταστήµατα τροφίµων (1,4%).
Συγκεκριμένα, από την ΕΛΣΤΑΤ ανακοινώθηκαν τα εξής:
Ο δείκτης όγκου (κύκλος εργασιών σε σταθερές τιµές) στο λιανικό εμπόριο, σημείωσε αύξηση 1,2% τον Μάρτιο 2015 σε σύγκριση µε τον δείκτη του Μαρτίου 2014, ενώ μειώθηκε 1,3% σε σχέση µε τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2015.
Εποχικά διορθωμένος (π.χ έναρξη σχολικής περιόδου, εορτές, τουριστική περίοδος κ.λπ.), ο ίδιος δείκτης αυξήθηκε 0,9% σε ετήσια βάση και 1,9% σε μηνιαία βάση.
Ο δείκτης κύκλου εργασιών (σε τρέχουσες τιµές), σημείωσε μείωση 0,4% σε σύγκριση µε τον δείκτη του Μαρτίου 2014 και αυξήθηκε 3,2% σε σχέση με τον δείκτη του Φεβρουαρίου 2015.
Εποχικά διορθωµένος, παρουσίασε αύξηση 0,4% σε σύγκριση με τον Μάρτιο πέρυσι και αύξηση 1,6% σε σχέση με τον Φεβρουάριο εφέτος.