Οι δανειστές απαιτούν να καθοριστεί συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα πώλησης για όλα τα περιουσιακά στοιχεία που βρίσκονταν στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) στις 31 Δεκεμβρίου 2014 το οποίο στη συνέχεια να εγκριθεί από το υπουργικό συμβούλιο.
Ακ'ομα γίνεται συγκεκριμένη αναφορά στους διαγωνισμούς του ΟΛΠ, του ΟΛΘ, της ΤΡΑΙΝΟΣΕ, της Εγνατίας Οδού, του Ελληνικού και των περιφερειακών αεροδρομίων με απαίτηση να προχωρήσουν χωρίς σοβαρές αλλαγές.
Ζητείται επίσης από την κυβέρνηση να ανακοινώσει ημερομηνίες κατάθεσης δεσμευτικών προσφορών για πλειοψηφικό πακέτο των ΟΛΠ και ΟΛΘ το αργότερο μέχρι τέλος Οκτωβρίου, αλλά και να μεταφέρει το ποσοστό (6%) που διατηρεί το δημόσιο στον ΟΤΕ στο Ταμείο Ιδιωτικοποιήσεων (ΤΑΙΠΕΔ) ώστε να πωληθεί. Ειδικά για τα περιφερειακά αεροδρόμια ζητείται να προχωρήσει η παραχώρησή τους στον πλειοδότη του διαγωνισμού, δηλαδή το σχήμα υπό την γερμανική Fraport.
Στο κείμενο των δανειστών αναφέρεται πως το πρόγραμμα ιδιωτικοποιήσεων της προηγούμενης κυβέρνησης είχε στόχο εσόδων 22 δισ. ευρώ μέχρι το 2022. Θέτει, επίσης, συγκεκριμένους ετήσιους στόχους εσόδων (εξαιρουμένων των τραπεζών) για τα έτη 2015, 2016 και 2017. Δε γίνεται, επίσης, ουδεμία αναφορά για αλλαγή του τρόπου διάθεσης των εσόδων του ΤΑΙΠΕΔ τα οποία σήμερα κατευθύνονται στο σύνολό τους για την αποπληρωμή του δημοσίου χρέους.
Αντίθετα, η πρόταση της κυβέρνησης αναφέρει πως τμήμα των εσόδων του προγράμματος ιδιωτικοποιήσεων, που δεν πρόκειται να ξεπεράσουν τα 2,2 δισ. από σήμερα μέχρι το 2019, θα κατευθύνεται για τη στήριξη των ασφαλιστικών ταμείων, ενώ ένα ποσοστό από το μερίδιο που θα παραμένει στο δημόσιο θα αξιοποιηθεί για τη στήριξη της Αναπτυξιακής Τράπεζας που θα ιδρυθεί.