Στόχος του μέτρου είναι να κοπεί ο ομφάλιος λώρος της διαφθοράς που αναπτύσσεται μέσα από την άμεση επαφή μεταξύ πολίτη και δημοσίου υπαλλήλου αλλά και να «απελευθερωθεί» ένας σημαντικός αριθμός υπαλλήλων προκειμένου να καλυφθούν εκ των έσω τα σημαντικά κενά που υπάρχουν σε άλλες υπηρεσίες του ΥΠΟΙΚ
Ετσι από το το 2016 οι συναλλαγές με τις εφορίες θα γίνονται μόνον ηλεκτρονικά. Περίπου 6.000 υπάλληλοι που σήμερα απασχολούνται στις συναλλαγές με το κοινό θα αξοποιηθούν στους ελέγχους. Ο αριθμός των ΔΟΥ θα καταργηθεί και οι πολίτες θα επικοινωνούν για τα θέματά τους μέσω ίντερνετ. Αν απαιτείται φυσική παρουσία και επαφή με τους εφόρους, θα κλείνεται τηλεφωνικά ραντεβού
Ακόμη, προς αυτή την κατεύθυνση, μελετάται η επέκταση των ηλεκτρονικών εφαρμογών που προσφέρει η υπηρεσία TAXIS της ΓΓΔΕ, προκειμένου να καλύψει το σύνολο σχεδόν της γκάμας των οικονομικών συναλλαγών μεταξύ κράτους και πολίτη. Για εκείνες τις υποθέσεις που θα κριθεί απαραίτητη η φυσική παρουσία του πολίτη, προκειμένου να ολοκληρωθεί η συναλλαγή του, προβλέπεται να λειτουργήσει μία νέα τηλεφωνική υπηρεσία μέσω της οποίας ο φορολογούμενος θα μπορεί να κλείσει ραντεβού με τον υπάλληλο ή τον έφορο που χειρίζεται την υπόθεσή του, κερδίζοντας έτσι χρόνο και γλυτώνοντας την πολύωρη ταλαιπωρία στις ουρές.