Στο τραπέζι έχει πέσει σενάριο προβλέπει την αύξηση πάνω από 50% στα τέλη για αυτοκίνητα που εκπέμπουν πάνω από 161 ή 181 γραμμάρια CO2 ανά χιλιόμετρο. Και αυτό γιατί, λόγω των νέων, πιο φιλικών στο περιβάλλον κινητήρων, ένα πολύ ακριβό αυτοκίνητο μπορεί να πληρώνει ακόμη και τα μισά τέλη από ένα σύγχρονο οικογενειακό αυτοκίνητο.
«Στα τέλη κυκλοφορίας είναι δεδομένο το ότι κάνουμε και θα έχουμε πολύ μικρές διαφοροποιήσεις, αλλά δεν είμαστε έτοιμοι να το πούμε» δήλωσε ο υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης. «Να χαμηλώσουμε στα χαμηλά και να αυξήσουμε στα μεγάλα», είπε αποδίδοντας το πνεύμα των αλλαγών.
Εκτιμάται ότι μπορεί να υπάρξει μια αύξηση τελών για νέα ΙΧ (μετά από 2010) με υψηλότερες εκπομπές ρύπων και μια λελογισμένη μείωση για παλαιότερα ΙΧ (πριν 2010) μικρομεσαίου κυβισμού.
Τι ισχύει σήμερα για τα τέλη