Πρώτη φορά θα κληθούν να βάλουν το χέρι στην τσέπη και ιδιοκτήτες που πλήρωναν μέχρι σήμερα μηδενικά τέλη.
"Θα καθυστερήσουμε να βγάλουμε τα τέλη κυκλοφορίας, τα οποία ούτως ή άλλως θα πληρωθούν πολύ αργότερα για να μπορέσουμε να τα κάνουμε πιο δίκαια. Να μεταφέρουμε φορολογικό βάρος από φθηνά και μικρά σε μεγάλα και ακριβά", τόνισε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών Τρύφων Αλεξιάδης.
Στο στόχαστρο μπαίνουν πλέον πετρελαιοκίνητα, υβριδικά και τελευταίας τεχνολογίας, δηλαδή οχήματα που έως σήμερα δεν επιβαρύνονταν καθόλου με τέλη ή ελάχιστα.
Δεν έχει, πάντως, ακόμη αποφασιστεί από ποια κατηγορία και πάνω θα επιβληθούν τα τέλη, ωστόσο δεν αποκλείεται να παίξει ρόλο και η αξία του οχήματος, καθώς ο υπουργός τόνισε ότι είναι άδικο Ι.Χ. 1400 κυβικών με τιμή αγοράς 40.000 ευρώ να μην πληρώνει καθόλου τέλη.
Αναμένεται μείωση τελών για τα παλαιότερα οχήματα που λόγω μεγάλου κυβισμού επιβαρύνονται με υψηλά τέλη.