Ορίστε μερικές συμβουλές για τη σωστή διαχείριση ενός ξενοδοχείου:
1. Δημιουργήστε μια καλή ομάδα
Ως διευθυντής του ξενοδοχείου, είστε τόσο καλός όσο και η ομάδα γύρω σας. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η δημιουργία ενός καλού team είναι υψίστης σημασίας. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να προσλάβετε άτομα με τις σωστές δεξιότητες, στάση και χαρακτήρα που θα βοηθήσει την ομάδα σας να επιτύχει τους στόχους της.
2. Αποκτήστε τον κατάλληλο εξοπλισμό
Τα Ξενοδοχεία οφείλουν να έχουν το σωστό εξοπλισμό προκειμένου να είναι σε θέση να εξασφαλίσουν την ομαλή λειτουργία των τις καθημερινών δραστηριοτήτων. Είναι σημαντικό να έχετε ένα λογισμικό διαχείρισης συστημάτων ξενοδοχείου, μεταφορικά μέσα για το αεροδρόμιο, επίπλωση και βάθρα για την αίθουσα συνεδρίων και σύστημα αναγγελιών εντός του ξενοδοχείου.
Καθημερινές ανέσεις όπως καθαρές πετσέτες, κρεβάτι στρωμένο, καθαρό δωμάτιο, είδη προσωπικής υγιεινής και απομάκρυνση σκουπιδιών πρέπει να διασφαλίζονται σε καθημερινή βάση και εγκαίρως.
3. Όρια
Επειδή ένας διευθυντής ξενοδοχείου έχει μια θέση ιδιαίτερα απαιτητική από άποψη ωραρίου, θα πρέπει να βεβαιωθείτε ότι έχετε θέσει τα σωστά όρια έτσι ώστε η δουλειά σας να μην «τρώει» το υπόλοιπο της ζωής σας. Αν δεν βάλετε τα όριά σας ενδέχεται να «καείτε» και να μην απολαμβάνετε οτιδήποτε κάνετε.
4. Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο. Πάντοτε!
Ακούστε τα προβλήματα των πελατών και μην τα διορθώσετε απλώς, αλλά διορθώστε από τη ρίζα. Είναι πετυχημένη τακτική που οδηγεί στη αύξηση πωλήσεων ξενοδοχείων, μετατρέποντας την αδυναμία σε δύναμη, χρησιμοποιώντας τα παράπονα ως μια ευκαιρία να βελτιώσετε τον τρόπο λειτουργίας του ξενοδοχείου σας.
Κάνετε ό, τι μπορούμε για να μετατρέψετε το πρόβλημα και την αναστάτωση του πελάτη σε μια καλή ιστορία που θα θέλει να διηγηθεί σχετικά με το πόσα καλά τα καταφέρατε να ξεπεράσετε τον εαυτό σας προκειμένου να εξασφαλιστεί η καλή του εμπειρία στο ξενοδοχείο σας.
5. Διασκεδάστε!
Ως manager, μπορεί να νιώθετε πως δεν τελειώνει ποτέ ο κατάλογος των πραγμάτων που έχετε να κάνετε. Μην απογοητεύεστε! Απολαύστε τους καλεσμένους σας, απολαύστε το προσωπικό σας, και κυρίως απολαύστε τη δουλειά σας!
Πηγή αρθρογραφίας: swot