Ο διάδοχος της κας Κοτίδου, επιδιώκει να αλλάξει εντελώς τη φυσιογνωμία του Οργανισμού και να πετύχει να τον μετατρέψει σε Φορέα Κοινωνικής Ασφάλισης, φιλικό προς τους πολίτες. Σίγουρα, είναι θεμιτό να υπάρχουν καλές προθέσεις, αλλά στην προκειμένη περίπτωση, τα προβλήματα φαντάζουν «βουνό».
Θα σταθούμε μόνο στη δυσλειτουργία της κρατικής μηχανής και στο πώς αυτή επηρεάζει τη λειτουργία του Ταμείου. Το ζήτημα με τη μηνιαία καταβολή ασφαλιστικών εισφορών, ασφαλώς και εκθέτει συνολικά το μοντέλο Κοινωνικής Ασφάλισης, στη χώρα. Αλήθεια, πώς μπορεί να αντιπαρατεθεί ο συμπαθής κ. Πετρόπουλος, με το τέρας της γραφειοκρατίας; Αναγκάστηκε ήδη να προχωρήσει σε «άτακτη» υποχώρηση και έτσι θα διατηρηθεί για λίγους μήνες ακόμα, η καταβολή ασφαλιστικών εισφορών, ανά δίμηνο. Εμείς απλώς υπενθυμίζουμε ότι η προηγούμενη κυβέρνηση, ναι αυτή η κυβέρνηση που της ασκήθηκε τόση πολύ κριτική και δικαίως, για τα ζητήματα κοινωνικής ασφάλισης, είχε αποφασίσει να θέσει σε λειτουργία τη μηνιαία καταβολή εισφορών, ήδη από τον περασμένο Μάρτιο. Όμως, κάτι τέτοιο προϋπέθετε την στήριξη από την ΗΔΙΚΑ, για την αλλαγή των ηλεκτρονικών συστημάτων καταβολής των σχετικών εντύπων. Από τον περασμένο Σεπτέμβριο όταν έγιναν οι σχετικές ανακοινώσεις, έως τώρα, τέλη Απριλίου, εδώ και 7 μήνες δηλαδή, δεν μπορούν να πετύχουν την παραπάνω τροποποίηση στον ΟΑΕΕ. Αποτέλεσμα, να δίνεται νέα παράταση.
Αλήθεια, πώς θα σπάσει το κέλυφος σε αυτό το «υδροκέφαλο» κράτος; Είναι τόσο δύσκολο να πραγματοποιηθεί η συγκεκριμένη, θεσμοθετημένη εδώ και καιρό, αλλαγή; Ερωτήματα που πρέπει να απαντήσει άμεσα ο κ. Πετρόπουλος, για να πετύχει τον στόχο του. Εμείς του το ευχόμαστε, απλώς ανησυχούμε μήπως επαληθευτούν οι Κασσάνδρες που θέλουν να είναι «ανίκητη η βλακεία» του δημόσιου τομέα... Καλή τύχη.