Dikaiologitika.gr | ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΕΝΟΤΗΤΕΣ ΚΛΕΙΣΙΜΟ

ΕΠΙΛΟΓΕΣ

  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Θέσεις Εργασίας
    • Εργασιακά
    • Ασφάλιση
    • Υγεία
    • Life
    • Διεθνή
    • Αγροτικά
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Auto - Moto
    • Αυτοδιοίκηση
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Όλες οι Ειδήσεις

Social

Dnews

  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ DNEWS
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Παιδεία
    • Θέσεις Εργασίας
    • Εργασιακά
    • Ασφάλιση
    • Υγεία
    • Life
    • Διεθνή
    • Αγροτικά
    • Αθλητισμός
    • Απόψεις
    • Auto - Moto
    • Αυτοδιοίκηση
    • Επιστήμη
    • Επιχειρήσεις
    • Όλες οι Ειδήσεις

Παιδεία

Πρόσκληση από το ΙΕΠ σε επιμόρφωση για την περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών

Πρόσκληση από το ΙΕΠ σε επιμόρφωση για την περιγραφική αξιολόγηση των μαθητών
Κωνσταντίνος Καράπαπας Κωνσταντίνος Καράπαπας
Παιδεία
09/12 / 2016 12:30
Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) (πράξη 46/24-11-2016 του Δ.Σ.) καλεί δημόσιες σχολικές μονάδες της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια) να εκδηλώσουν ενδιαφέρον προκειμένου να συμμετάσχουν στην πιλοτική εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης μαθητών καθώς και στο σχετικό επιμορφωτικό πρόγραμμα, που θα υλοποιηθεί κατά τα σχολικά έτη 2016-17 και 2017-18, υπό τις προϋποθέσεις και τα κριτήρια επιλογής που αναφέρονται παρακάτω .

1. ΣΚΟΠΟΣ και ΣΤΟΧΟΙ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Σκοπός της δράσης είναι η εισαγωγή/υιοθέτηση μιας παιδαγωγικά προσανατολισμένης μορφής αξιολόγησης που επιτρέπει τη διαμόρφωση παιδαγωγικών πρακτικών με έμφαση στη συνεχή ενθάρρυνση και ενίσχυση των μαθητών/τριών, την ολόπλευρη ανάπτυξη, την εξατομικευμένη και αναλυτική ανατροφοδότηση, τη συνεργατική και κοινωνική μάθηση, τη διαφοροποίηση και εξατομίκευση της διδασκαλίας και την ουσιαστική ισότητα ευκαιριών.

Ειδικότερα, επιδιώκονται τα εξής:

  • η ενίσχυση των κινήτρων μάθησης και η υποστήριξη των προσπαθειών των μαθητών/τριών
  • η υποστήριξη διαφοροποίησης της διδασκαλίας και ανταπόκρισης στις εξατομικευμένες ανάγκες των μαθητών/τριών
  • η ενθάρρυνση των μαθητών/τριών να συμμετέχουν ενεργά στην αξιολόγηση της προόδου που επιτελούν, να τροποποιούν ανάλογα τις πρακτικές τους και να έχουν τον έλεγχο της μαθησιακής διαδικασίας, μέσω παροχής επίκαιρης, λεπτομερούς και εξειδικευμένης (ως προς τον αποδέκτη) ανατροφοδότησης που προτείνει τρόπους βελτίωσης των αδυναμιών
  • η αξιοποίηση της αξιολόγησης ως μαθησιακής διαδικασίας
  • η αξιοποίηση ποικιλίας αξιολογικών τεχνικών και μεθόδων που θα επιτρέψουν τη συγκέντρωση ποιοτικών και ποσοτικών αξιολογικών δεδομένων για το εύρος των μαθησιακών επιτευγμάτων που αποτιμάται
  • η διαμόρφωση συναντίληψης μεταξύ συμμετεχόντων/ουσών εκπαιδευτικών και μαθητών/τριών.
  • η αξιολόγηση της ολόπλευρης ανάπτυξης των μαθητών/τριών

2. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Αντικείμενο της δράσης είναι η προετοιμασία της εισαγωγής συστήματος Περιγραφικής Αξιολόγησης των μαθητών σε όλες τις βαθμίδες της Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης μέσω της επιλογής τουλάχιστον 65 δημόσιων σχολικών μονάδων (13 Νηπιαγωγείων, 26 Δημοτικών, 26 Γυμνασίων), οι οποίες θα λειτουργήσουν ως «πιλοτικά σχολεία». Οι εκπαιδευτικοί των πιλοτικών σχολείων θα αποτελέσουν τους συν-διαμορφωτές του συστήματος, καθώς η συμμετοχή τους και η ανατροφοδότηση που θα παρέχουν κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής αναμένεται να συμβάλει στην ανάπτυξη ενός λειτουργικού και αποτελεσματικού συστήματος αξιολόγησης.

Ειδικότερα, στο πλαίσιο της συμμετοχής τους στο πρόγραμμα, οι εκπαιδευτικοί των πιλοτικών σχολείων θα συμμετάσχουν στις εξής δράσεις:

  • Εισαγωγική επιμόρφωση από ειδικούς – εμπειρογνώμονες (μέλη ΔΕΠ, στελέχη του ΙΕΠ κ.λπ.) σε συνεργασία με τους υπεύθυνους Σχολικούς Συμβούλους (ειδικότητας ή/και παιδαγωγικής ευθύνης) σχετικά με τη φιλοσοφία, τη μεθοδολογία και τα εργαλεία της περιγραφικής αξιολόγησης.
  • Πιλοτική εφαρμογή εναλλακτικών τρόπων περιγραφικής αξιολόγησης παράλληλα με την ποσοτική αξιολόγηση/βαθμολόγηση στις τάξεις τους, με την καθοδήγηση ομάδας εμπειρογνωμόνων και των αρμόδιων Σχολικών Συμβούλων.
  • Συνεργασία κατά τη διάρκεια της υλοποίησης με την ομάδα εμπειρογνωμόνων και τους αρμόδιους Σχολικούς Συμβούλους.
  • Ανατροφοδότηση, ανά τακτά διαστήματα (2-3 φορές κατά το σχολικό έτος), σχετικά με την πορεία της υλοποίησης, τις παρατηρήσεις, τις προτάσεις, τα προβλήματα εφαρμογής κ.λπ.
  • Συμμετοχή με τον ρόλο του πολλαπλασιαστή κατά την περιορισμένη επέκταση της εφαρμογής του συστήματος (π.χ. στις όμορες σχολικές μονάδες), το επόμενο σχολικό έτος 2017-18, καθώς και κατά τη γενίκευση του συστήματος μετά την ολοκλήρωση της πιλοτικής εφαρμογής (από το σχολικό έτος 2018-19)
  • Συμβολή στη διάχυση των αποτελεσμάτων της πιλοτικής εφαρμογής προς την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα και την κοινωνία.

Επισημαίνονται τα εξής:

Η παρούσα πρόσκληση εντάσσεται στο πλαίσιο της προετοιμασίας για την πιλοτική εφαρμογή της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση.

Η πιλοτική εφαρμογή θα λειτουργήσει παράλληλα με το υπάρχον σύστημα αξιολόγησης των μαθητών.

Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών είναι εθελοντική και κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική για την αποτελεσματική γενίκευση της Περιγραφικής Αξιολόγησης στην Υποχρεωτική Εκπαίδευση στο άμεσο μέλλον, δεδομένου ότι η πρόταση για το τελικό πλαίσιο θα αποτελεί προϊόν συνδιαμόρφωσης και συνεργασίας με τους εκπαιδευτικούς της δράσης.

Βασική επιδίωξη της δράσης αποτελεί η λειτουργία των σχολείων και των εκπαιδευτικών της πιλοτικής φάσης ως πυρήνων κοινοτήτων μάθησης και διάχυσης στο πλαίσιο μιας γενικότερης προσπάθειας για δημιουργία δικτύων σχολικών μονάδων με σκοπό την ενίσχυση της συνεργασίας και της ενεργής εμπλοκής των εκπαιδευτικών της δράσης στις διαδικασίες εισαγωγής νέων εκπαιδευτικών πολιτικών και πρακτικών.

3. ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΠΙΛΟΤΙΚΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ

Η τελική επιλογή των σχολικών μονάδων θα γίνει με αξιολόγηση των αιτήσεων σύμφωνα με τα παρακάτω κριτήρια, κατά τη σειρά καταγραφής τους, με σκοπό την καλύτερη δυνατή κατανομή της δράσης και των επιδιωκόμενων αποτελεσμάτων της:

  1. σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων κατά προτίμηση ομόφωνη ή τουλάχιστον κατά πλειοψηφία
  2. αντιπροσωπευτικότητα ως προς τη γεωγραφική κατανομή στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης (ΠΔΕ) και αντιπροσωπευτικότητα αστικών και μη αστικών περιοχών, ώστε να διασφαλιστεί ένας βαθμός αποδεκτής στατιστικά κοινωνικο-οικονομικής στρωματοποίησης,
  3. αριθμός μαθητών/τριών της σχολικής μονάδας, ώστε να διασφαλιστεί η ποικιλία μεγεθών σχολικής μονάδας.

Σε κάθε περίπτωση, εφόσον δεν καταστεί δυνατή η επιλογή του ζητούμενου σύμφωνα με τα παραπάνω κριτήρια δείγματος σχολικών μονάδων, μπορούν να επιλεγούν περισσότερες σχολικές μονάδες της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής και όμορων ΠΔΕ.

4. ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ

Οι διευθυντές/ντριες των σχολικών μονάδων οι οποίες επιθυμούν να συμμετάσχουν μετά από σχετική απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων μπορούν να υποβάλουν την αίτησή τους ηλεκτρονικά στην ιστοσελίδα του Ι.Ε.Π. (https://iep.edu.gr/services/dassessment), επισυνάπτοντας το σχετικό Πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων. Η είσοδος των σχολείων γίνεται με τους κωδικούς του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου ή του Myschool.

Καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης αιτήσεων είναι η Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2016.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενες σχολικές μονάδες μπορούν να απευθύνονται στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής στα τηλέφωνα: 213 1335 405/-406

Το έγγραφο σε μορφή pdf

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ TAG

  • ΙΕΠ
  • ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
  • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
  • ΜΑΘΗΤΩΝ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΗ

Σχετικά Άρθρα

Αλλαγές στα σχολεία από Σεπτέμβρη: Τι θα είναι διαφορετικό στο επόμενο «κουδούνι» Αλλαγές στα σχολεία από Σεπτέμβρη: Τι θα είναι διαφορετικό στο επόμενο «κουδούνι»
Απολύσεις στο Δημόσιο: Οι 9 δεξιότητες που θα κρίνουν την τύχη των δημοσίων υπαλλήλων, πότε θα «κόβονται» Απολύσεις στο Δημόσιο: Οι 9 δεξιότητες που θα κρίνουν την τύχη των δημοσίων υπαλλήλων, πότε θα «κόβονται»
Ο πολίτης θα «βάζει βαθμό» στις δημόσιες υπηρεσίες Ο πολίτης θα «βάζει βαθμό» στις δημόσιες υπηρεσίες
Μαγιορκίνης: Προσωπική αξιολόγηση αν θα γίνει τώρα ή το Φθινόπωρο η τέταρτη δόση Μαγιορκίνης: Προσωπική αξιολόγηση αν θα γίνει τώρα ή το Φθινόπωρο η τέταρτη δόση

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΜΑΣ

Σαν πας στον πηγαιμό για την Ιθάκη – Το νησί στο Ιόνιο που πάντα θα επιστρέφεις ΦΩΤΟ
08.10.2022 | 08:45

Σαν πας στον πηγαιμό για την Ιθάκη – Το νησί στο Ιόνιο που πάντα θα επιστρέφεις ΦΩΤΟ

Αίγιο: Διασωληνωμένη 23χρονη – Επεσε στο κενό μπροστά στη μητέρα της – Καταγγελία αποκάλυψη από τον πατέρα της στην «Π»
08.10.2022 | 08:09

Αίγιο: Διασωληνωμένη 23χρονη – Επεσε στο κενό μπροστά στη μητέρα της – Καταγγελία αποκάλυψη από τον πατέρα της στην «Π»

Άνδρος: «Γιατί μου κόψανε το χέρι;» – Τα πρώτα λόγια του 15χρονου που παρασύρθηκε από ταχύπλοο
08.10.2022 | 08:03

Άνδρος: «Γιατί μου κόψανε το χέρι;» – Τα πρώτα λόγια του 15χρονου που παρασύρθηκε από ταχύπλοο

Η Επικαιρότητα Τώρα

  • Predator: Πώς «παγιδεύει» το κινητό, ειδικός μιλά στο Dnews για τα λογισμικά παρακολούθησης Κοινωνία | 10/08/2022 - 16:16 Predator: Πώς «παγιδεύει» το κινητό, ειδικός μιλά στο Dnews για τα λογισμικά παρακολούθησης
  • Νέα «πυρά» Ανδρουλάκη σε Μητσοτάκη για παρακολουθήσεις: Δεν θα δεχθώ ενημέρωση στο αυτί, δεν έχω εμπιστοσύνη σε υπουργούς και ΕΥΠ Πολιτική | 10/08/2022 - 13:39 Νέα «πυρά» Ανδρουλάκη σε Μητσοτάκη για παρακολουθήσεις: Δεν θα δεχθώ ενημέρωση στο αυτί, δεν έχω εμπιστοσύνη σε υπουργούς και ΕΥΠ
  • Ολοήμερα: Αυτά είναι τα σχολεία που θα λειτουργήσουν με διευρυμένο ωράριο μέχρι 17:30 (τελική λίστα) Παιδεία | 10/08/2022 - 15:52 Ολοήμερα: Αυτά είναι τα σχολεία που θα λειτουργήσουν με διευρυμένο ωράριο μέχρι 17:30 (τελική λίστα)
  • Συναγερμός στο Λονδίνο για τον ιό της πολιομυελίτιδας: Έκτακτος εμβολιασμός παιδιών κάτω των 10 ετών Διεθνή | 10/08/2022 - 15:13 Συναγερμός στο Λονδίνο για τον ιό της πολιομυελίτιδας: Έκτακτος εμβολιασμός παιδιών κάτω των 10 ετών
  • Fuel Pass 2: Νέες αποφάσεις «ξεμπλοκάρουν» τις πληρωμές και για την άυλη κάρτα με το μπόνους στο επίδομα βενζίνης Οικονομία | 10/08/2022 - 13:53 Fuel Pass 2: Νέες αποφάσεις «ξεμπλοκάρουν» τις πληρωμές και για την άυλη κάρτα με το μπόνους στο επίδομα βενζίνης
  • Ηλεία: Φωτιά τώρα στη Σπιάτζα Πύργου, απομάκρυνση κατοίκων, παραλίγο να καεί πυροσβεστικό Κοινωνία | 10/08/2022 - 15:33 Ηλεία: Φωτιά τώρα στη Σπιάτζα Πύργου, απομάκρυνση κατοίκων, παραλίγο να καεί πυροσβεστικό
  • Γυναικοκτονία στο Περιστέρι: Ο 22χρονος Πακιστανός είχε συνεργούς, έρχονται διώξεις Κοινωνία | 10/08/2022 - 11:38 Γυναικοκτονία στο Περιστέρι: Ο 22χρονος Πακιστανός είχε συνεργούς, έρχονται διώξεις
  • Επιταγή ακρίβειας: Έρχεται νέο φθινοπωρινό επίδομα πάνω από 200 ευρώ Οικονομία | 10/08/2022 - 13:18 Επιταγή ακρίβειας: Έρχεται νέο φθινοπωρινό επίδομα πάνω από 200 ευρώ
  • «Καφέ μέδουσες» γέμισαν τα νερά της Χαλκίδας (βίντεο) Κοινωνία | 10/08/2022 - 10:28 «Καφέ μέδουσες» γέμισαν τα νερά της Χαλκίδας (βίντεο)
  • Πανεπιστημιακή Αστυνομία: Νέα απόφαση «προσλαμβάνει» έξτρα 600 ειδικούς φρουρούς στα ΑΕΙ Παιδεία | 10/08/2022 - 16:20 Πανεπιστημιακή Αστυνομία: Νέα απόφαση «προσλαμβάνει» έξτρα 600 ειδικούς φρουρούς στα ΑΕΙ
  • Πώς θα πάρετε πίσω τα χρήματά σας αν πέσετε θύμα χάκερ Κοινωνία | 10/08/2022 - 12:34 Πώς θα πάρετε πίσω τα χρήματά σας αν πέσετε θύμα χάκερ
  • Ίλον Μασκ: Πούλησε μετοχές της Tesla ύψους σχεδόν 7 δισεκ. δολαρίων Διεθνή | 10/08/2022 - 10:16 Ίλον Μασκ: Πούλησε μετοχές της Tesla ύψους σχεδόν 7 δισεκ. δολαρίων

Ροή Ειδήσεων

  • 10.08.2022 - 17:58 | Πολιτική
    Κρανιδιώτης για Μπογδάνο: «Είχαμε μπλέξει με τον Ιζνογκούντ», η καυστική ανάρτηση
  • 10.08.2022 - 17:52 | Διεθνή
    Μπάιντεν: «Φουντώνουν» οι φήμες για την υγεία του, νέο περιστατικό μπροστά στις κάμερες (Βίντεο)
  • 10.08.2022 - 17:45 | Επιχειρήσεις
    Πτήσεις με βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα στην Αθήνα από την AEGEAN και ΕΛΠΕ
  • 10.08.2022 - 17:36 | Κοινωνία
    Σοκ στα Χανιά: Αγοράκι έπεσε από το μπαλκόνι, σώθηκε από θαύμα
  • 10.08.2022 - 17:30 | Πολιτική
    Οικονόμου για Ανδρουλάκη: «Εξακολουθεί να αρνείται την ενημέρωση - Εργαλειοποιεί ένα πολύ σημαντικό θέμα»

News4Health

Η χειρότερη με διαφορά τροφή για την καρδιά σου

Η χειρότερη με διαφορά τροφή για την καρδιά σου

Ποιο ψάρι κάνει θαύματα για την αρτηριακή σου πίεση

Ποιο ψάρι κάνει θαύματα για την αρτηριακή σου πίεση

Η επαρκής λήψη βιταμίνης D μειώνει τη χρόνια φλεγμονή

Η επαρκής λήψη βιταμίνης D μειώνει τη χρόνια φλεγμονή

  • Dnews on Viber Explore
  • Dnews on Google News
  • Dnews Notifications
Dikaiologitika.gr | ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ DNEWS
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ακολουθήστε μας

Τα νέα του Dnews στο e-mail σας

Copyright © 2011 - 2022 OpinionPost S.A. All rights reserved.
Designed by Andko Digital / Developed by Nuevvo