Χθες, οι μαθητές των ΕΠΑΛ εξετάστηκαν στα μαθήματα: Αρχιτεκτονικό σχέδιο, Στοιχεία Μηχανών, Δίκτυα Υπολογιστών ΙΙ, Στοιχεία Ανατομίας-Φυσιολογίας ΙΙ και Βοηθητικά Μηχανήματα ΙΙ.
Οι απαντήσεις Πανελληνίων απο τον ΟΕΦΕ για τα θέματα στο μάθημα Εγκαταστάσεις Κλιματισμού
ΘΕΜΑ Α
Α1.
α. Σωστό
β. Λάθος
γ. Σωστό
δ. Σωστό
ε. Λάθος
Α2.
Νεκρές ζώνες ενός κλιματιζόμεvου χώρου οvομάζοvται τα σημεία του κλιματιζόμεvου χώρου στα οποία δε φτάνει κλιματισμένος αέρας και επομένως δεν κλιματίζονται επαρκώς.
Αυτά τα σημεία θα πρέπει να αποφεύγονται γιατί δεν έχουμε την άνεση των υπολοίπων χώρων που κλιματίζονται
ΘΕΜΑ Β
Β1.
1- δ
2- γ
3- α
Β2.
Τα ψυκτικά φορτία από ακτινοβολία σε έναν χώρο εξαρτώνται από τους εξής παράγοντες:
• Από τον προσανατολισμό της γυάλινης επιφάνειας
• Από την εποχή του έτους
• Από την ώρα της ημέρας
• Από το γεωγραφικό πλάτος στο οποίο βρίσκεται το κλιματιζόμενο κτίριο
ΘΕΜΑ Γ
Γ1. #
Λανθάνουσα θερμότητα ονομάζεται το ποσό της θερμότητας που απομακρύνεται κατά την υγροποίηση των υδρατμών μιας ποσότητας αέρα, αλλά χωρίς τη μεταβολή της θερμοκρασίας του αέρα. Συμβολίζεται με QL.
Γ2.
Η ποσότητα του αέρα περιβάλλοντος που εισέρχεται στον κλιματιζόμενο χώρο εξαρτάται από τους εξής παράγοντες:
• Από το μήκος χαραμάδων των ανοιγμάτων
• Από την ποιότητα κατασκευής των ανοιγμάτων
• Από την ένταση και διεύθυνση των ανέμων στην περιοχή
• Από τη θερμοκρασία περιβάλλοντος της περιοχής
• Από τη θέση των ανοιγμάτων
ΘΕΜΑ Δ Δ1.
Τα πλεονεκτήματα των κυκλικών αεραγωγών σε σχέση με τους αεραγωγούς ορθογωνικής διατομής είναι:
• Κοστίζουν λιγότερο
• Παρουσιάζουν τις μικρότερες αντιστάσεις ροής του αέρα, άρα και τις μικρότερες απώλειες τριβών.
Δ2.
Οι ηλεκτρικές αντιστάσεις χρησιμοποιούνται το Καλοκαίρι για την αναθέρμανση του αέρα. Τοποθετούνται μακριά από τα σημεία όπου δημιουργείται υγρασία και συνήθως μέσα στον αεραγωγό. Ένα συνηθισμένο σημείο τοποθέτησής τους είναι στην έξοδο του ανεμιστήρα που στέλνει αέρα στους χώρους.