Τα παραπάνω αναφέρει σε ανακοίνωση του το Υπουργείο Παιδείας και συμπληρώνει ότι όσον αφορά στην προτεραιότητα στην επιλογή του μαθήματος της Φυσικής που δίδεται στους εκπαιδευτικούς του κλάδου ΠΕ04.01, επισημαίνεται ότι αυτή υπακούει σε κριτήρια ορθολογικότητας και κανόνες δεοντολογίας, ενώ σε καμία περίπτωση, όπως αναφέρεται, δεν εφαρμόζεται ως πρακτική για πρώτη φορά. Ως προς τούτο, υπενθυμίζεται ότι υπάρχουν και άλλοι κλάδοι εκπαιδευτικών στους οποίους έχει δοθεί, με παρόμοια κριτήρια, προτεραιότητα στις αναθέσεις.
Τα παραπάνω παρατίθενται σε γραπτή απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκου Φίλη ενώ σημειώνεται ότι η εν λόγω απόφαση έχει ληφθεί με γνώμονα, αφενός, τη δίκαιη κατανομή των μαθημάτων σε κλάδους εκπαιδευτικών με ίδιες ή και συναφείς/συμπληρωματικές σπουδές και, αφετέρου, την εύρυθμη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος. Σε καμία περίπτωση, δηλαδή, δε γίνεται με πρόθεση άνισης μεταχείρισης του κλάδου των Φυσικών Ραδιοηλεκτρολόγων.
Τέλος, αναφορικά με «την αναδιοργάνωση και ομαδοποίηση των ειδικοτήτων» και με βάση το ανωτέρω έγγραφο, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής δεν έχει προβεί κατά την τρέχουσα περίοδο σε ουδεμία σχετική πρόταση. Οι κλάδοι, οι ειδικότητες και οι αναθέσεις ισχύουν όπως έχουν.