«Η ταλαιπωρία των ασφαλισμένων συνεχίζεται. Οι πολίτες καθημερινά ανακαλύπτουν λάθη στα προσωπικά και ασφαλιστικά τους στοιχεία. Λάθη μπορεί να είναι από “απλό” λάθος στο ονοματεπώνυμο ή τη διεύθυνση μέχρι … απώλεια ενσήμων» δήλωσε ο κ. Μηταράκης, προσθέτοντας πως «ο νέος ΕΦΚΑ μοιάζει να είναι “χαμένος στη μετάφραση”».
Όπως τονίζει ο κ. Μηταράκης, «κατά τη διαδικασία ενοποίησης των μητρώων σε ένα ενιαίο υπήρξε απώλεια στοιχείων», ενώ το υπουργείο και η διοίκηση του ΕΦΚΑ «μέχρι στιγμής δεν δείχνουν να συγκινούνται καθώς δεν έχουν δώσει καμία οδηγία σε υπαλλήλους και ασφαλισμένους για την αντιμετώπιση αυτών των λαθών».
«Για άλλη μια φορά, οι ασφαλισμένοι θα ταλαιπωρηθούν και θα έρθουν αντιμέτωποι με τη γραφειοκρατία. Για άλλη μια φορά, οι υπάλληλοι θα αντιμετωπίσουν οργισμένους πολίτες, χωρίς να μπορούν να τους εξυπηρετήσουν», κατέληξε ο κ. Μηταράκης.