Μιλώντας σε δημοσιογράφους, ο κ. Καμμένος, ανέφερε σχετικά με την πρόθεση της Κυβέρνησης να υποβάλει αύριο αίτημα παράτασης της δανειακής σύμβασης:
"Εαν δε μας κάνουν αυτά που θέλουμε θα το κάνουμε... Κούγκι", είπε τονίζοντας ότι η Κυβέρνηση είναι έτοιμη για όλα.
Αναφερόμενος μάλιστα στην προθυμία της Κυβέρνησης να αιτηθεί την παράταση της δανειακής σύμβασης, είπε ότι: " Η δανειακή σύμβαση δεν έχει καμία σχέση με το μνημόνιο".
Σημειώνεται ότι ο Πάνος Καμμένος θα συναντηθεί με τον Πρωθυπουργό στο Μέγαρο Μαξίμου, σήμερα στις 17.00
Τι εννοούσε ο Καμμένος με την έκφραση του για το Κούγκι
Ήταν στις 13 Δεκεμβρίου του 1803, μετά από τριετή πολιορκία, όπου ο γιος του Αλή Πασά κατέλαβε το Σούλι. Στην προσπάθεια τους να μην παραδοθούν, εξακόσιοι Σουλιώτες, με αρχηγό το Φώτο Τζαβέλα, κλείστηκαν μέσα στον φρούριο για να πολεμήσουν από εκεί.
Αντιστάθηκαν για μεγάλο χρονικό διάστημα μέχρι που τους τελείωσαν τα τρόφιμα και μην έχοντας άλλη επιλογή αποφάσισαν να συνθηκολογήσουν. Συμφώνησαν λοιπόν να παραδώσουν τα όπλα και να απομακρυνθούν από το Σούλι.
Τελευταίος έμεινε ο κοσμοκαλόγερος Σαμουήλ, μαζί με μερικούς ακόμα συντρόφους του, ηλικιωμένους ή τραυματίες που δυσκολεύονταν να μετακινηθούν για να παραδώσουν την μπαρουταποθήκη, που στεγαζόταν μέσα στην εκκλησία της Αγίας Παρασκευής.
Τότε ένας από τους ανθρώπους του Αλή Πασά προκάλεσε λεκτικά τον Σαμουήλ, λέγοντας του:
«Πόσα κολαστήρια στοχάζεσαι καλόγερε, θα σε κάμη ο Βεζύρης οπόταν σε βάλει εις το χέρι, από το οποίο και δε γλιτώνεις»;
Τότε εκείνος του απάντησε: «Δεν είναι άξιος ο Βεζύρης, να πιάση άνθρωπον, όστις εκτός οπού δε φοβάται, γνωρίζει και άλλον δρόμον»...
Όταν οι άντρες του Αλή πασά έφτασαν στην αποθήκη, ο Σαμουήλ μαζί με τους πέντε συντρόφους του έβαλαν φωτιά ανατινάζοντας την αποθήκη, ακολουθώντας τον «άλλο δρόμο» του θανάτου...
Η αυτοθυσία του καλόγερου Σαμουήλ και των ανδρών πέρασε στην ιστορία. Ενέπνευσε τον ποιητή Αριστοτέλη Βαλαωρίτη τόσο ώστε να την μετατρέψει στο κεντρικό θέμα του ποιήματός του ο Σαμουήλ, ενώ η σκηνή της ανατίναξης της αποθήκης στο Κούγκι, αποδίδεται με γλαφυρότητα στο μουσείο κέρινων ομοιωμάτων του Παύλου Βρέλλη στα Γιάννενα.