ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ΣΤΑ ΚΕΠ

Καταγγελία καταναλωτή στα ΚΕΠ Περιγραφή Πληροφορίες σχετικά με τη διεκπεραίωση της διαδικασίας κατάθεσης καταγγελιών των καταναλωτών μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). online ΑΙΤΗΣΗ Γενικά Δικαιολογητικά Αίτηση καταγγελίας καταναλωτή στα ΚΕΠ (Απαραίτητο έγγραφο) Διαδικασία Ο Πολίτης προσέρχεται στο ΚΕΠ της επιλογής του για τη διεκπεραίωση της καταγγελίας του, προσκομίζοντας τα απαραίτητα δικαιολογητικά. Βήµα 1: Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει και ελέγχει τα δικαιολογητικά που προσκόμισε ο πολίτης. Εάν κατά τον έλεγχο διαπιστωθεί πως απουσιάζει ή είναι ελλιπές κάποιο δικαιολογητικό, ο υπάλληλος ΚΕΠ ενημερώνει τον πολίτη και δεν προβαίνει στην υποβολή της αίτησης. Βήμα 2: Ο υπάλληλος ΚΕΠ συμπληρώνει την ηλεκτρονική αίτηση και δημιουργεί νέο φάκελο στο Πληροφοριακό Σύστημα των ΚΕΠ. Αν ο πολίτης επιθυμεί, έχει την δυνατότητα, δηλώνοντας τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου του, να ενημερωθεί με SMS όταν γίνει η παραλαβή του εγγράφου. Τέλος, ο υπάλληλος ΚΕΠ παραδίδει στον πολίτη την βεβαίωση υποβολής αιτήματος στην οποία αναγράφεται ο αριθμός φακέλου του αιτήματος. Βήµα 3: O υπάλληλος ΚΕΠ αποστέλλει στον αρμόδιο Φορέα τον φάκελο της υπόθεσης (ο οποίος περιέχει την αίτηση και τα δικαιολογητικά) με έναν από τους αποδεκτούς τρόπους (fax, courier, ταχυδρομείο). Βήµα 4: Ο υπάλληλος ΚΕΠ παραλαμβάνει το τελικό έγγραφο από τον αρμόδιο Φορέα και ειδοποιεί τον πολίτη (μέσω sms ή τηλεφώνου) να προσέλθει για να το παραλάβει. Σημειώσεις και επεξηγήσεις Η υπ' αριθμό ΔΙΑΔΠ/Ε/22080 Απόφαση (ΦΕΚ 1566/Β΄/14.11.2005) καθορίζει τη δυνατότητα των καταναλωτών να καταθέτουν τις καταγγελίες τους (αίτηση καταγγελίας καταναλωτή) στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.). Η διοικητική διαδικασία της κατάθεσης καταγγελίας καταναλωτή προς τη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης μπορεί να διεκπεραιώνεται πλέον και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (Κ.Ε.Π.) κατά τα προβλεπόμενα στο άρθρο 31 του Ν. 3013/2002 όπως αυτό ισχύει.
Τελευταία τροποποίηση στις 28/06/2013 - 08:30

Οι ειδήσεις τώρα